Thursday, July 2, 2009

Ini Hati, Aku Yang Punya ~ PENGENALAN

Tempat kejadian: Restoran Sri Arfa Steamboat, Kuantan, Pahang..
Masa kejadian: Lunch hour.
Kejadian: Seperti di bawah...

Khairunnisa Shafiyyah [menggenggam penumbuk bawah meja]: Kenapa kau pinang aku??

Yusuf Alhafiz [sengih tak ikhlas]: Salah ke? Kau bini orang ke?

Khairunnisa Shafiyyah [dah tarik-tarik alas meja]: Kalau aku bini orang, tak ada la aku kahwin dengan kau.

Yusuf Alhafiz [menongkat siku atas meja]: Tau pun. So, tak adalah salahnya aku kahwin dengan kau kan?

Diam sekejap. Pertarungan melalui pandangan mata.. sangat bahaya!

Yusuf Alhafiz [cool]: Ok la. Kau nak tau kenapa aku pinang kau? Ada tiga sebab.. Kau nak dengar sebab yang ke berapa dulu?

Khairunnisa Shafiyyah [buat-buat cool jugak]: Herm, belasah aje. Ketiga dulu pun takpe!

Yusuf Alhafiz [bersandar ke kerusi]: Ok, sebab yang ketiga.. Mak bapak aku berkenan dekat kau.

Khairunnisa Shafiyyah[laju bertanya]: Sebab kedua?

Yusuf Alhafiz [malas sebenarnya dia nak jawab] : Kedua.. Kalau kau dengar kau jangan terkejut pulak.

Khairunnisa Shafiyyah [gatal tangan nak belasah orang]: Bagitau je la…

Yusuf Alhafiz [buat-buat gugup pulak]: Kedua sebab..sebab aku dengar ada orang nak potong line aku..

Khairunnisa Shafiyyah [bengang and blur]: Hah? Potong line kau? Potong line yang macam mana tu? Ok la. Sebab pertama pulak. Apa dia?

Yusuf Alhafiz [gelak tertahan-tahan]: Sebab pertama.. Hmm, sebab kau la gadis paling comot yang pernah aku jumpa!

Khairunnisa Shafiyyah [naik tocang]: Kenapa, kalau aku tak comot?!!!


Jawapannya ada di sini..

14 comments:

Bulanhijau said...

intro pun da best ni
jgn lpe smbg lg2 tau
:D

Sha said...

ookkeey not bad..
sounds intrstg..
cpt2 smbg2..ngeE

sweetrose maria said...

kelakar je kn..
br intro...hehehe
so interesting...
em,nk bg tjk ape ek?
no idea la..
nti ade ap2 cdgn,sy gtau k..
gud luck 4 u...

DianaTakyuddin said...

ahhhhhh, best!!!
x sbr nk tgu next n3...hihi

iyads said...

salam wat penulis..
cpt smbg eh..
intro pn da menarik..
hehehehe..
chaiyok2x!!!

zuezakry said...
This comment has been removed by the author.
Farah Shamsudin said...

hu~
intro pun da best..
x sabar nak bce smbungannya..

bidadari cinta said...

epilog dh baca pun tau, citer ni mst best kan??cpat2 masukkan n3 baru yer??

Miss Kira said...

hehehe..
x sbr nk bca..
cpt post n3 bru tau..

misz nana said...

Best2..
Rasanya tajuk tu dah ok dah..
X sabar nak tunggu next n3.. =)

comei said...

hehehe
sound menarik ni
tgu la
cpt2 ckt hehehe

OrEnTaLeZ said...

ske cite nih..ske blog nih..& meh r jmput lwt blog oren yek.

mizz acu said...

siotttt jer Alhafiz nihh..!!

Unknown said...

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website kami www.kumpulbagi.com atau www.facebook.com/kumpulbagi/ untuk info selengkapnya.

Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)